torsdag 28. mars 2013

Suite 201

201 står det på døren til soverommet mitt nå. Jeg har prøvd å få fram en slags hotel-følelse på soverommet, og da passet det ekstra godt å bli ønsket velkommen med et rom-nummer.

Jeg fant ut om en konkurranse en kan være med i hvis en linker til soverommet sitt i et blogg- innlegg, så jeg prøver lykken (igjen) :-)

Det hadde ikke bydd meg imot å bli eier av den fine stolen som er premie.
For å lese om konkurransen kan du gå inn på denne bloggen.









Her har jeg reiet opp sengen så fint jeg kunne for anledning photoshoot.
Tenk om jeg redde opp sengen like fint hver dag! Kan bare drømme!


                       




Jeg er fremdeles veldig glad i stolen jeg fikk billig på loppemarked i fjor, den er utrolig god å sitte i! Puten med trekant-mønster i lilla-farger er mitt nyeste brukt-funn.
De to siste bildene tok jeg en annen dag, og fikk dessverre ikke like fine farger og lys på bildene, men jeg kan ikke bli så kresen at jeg ikke viser den vinkelen fordi bildene ikke var bra nok. Der sier jeg stopp til perfeksjonisten i  meg.


God påske!


Klem fra Marte.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en hilsen:-)