onsdag 19. september 2012

Lampe fetisje

Jeg og Ingolf (min mann) lider av det samme. Vi har en lampe fetisje.Dette er et syndrom som oppstår når to personer som er veldig opptatt av stemning og lys "rotter" seg sammen. Vi kommer stadig over en eller annen lampe (for det meste brukt) som vi bare må ha!Ingolf kjøpte en tak-lampe i går som han synes var veldig kul, jeg er helt enig!


Til den nette sum av 25kr ble det ny lampe til soverommet:


Lampen tar igjen gull- stæsjet jeg har pyntet med på soverommet. Og det grønne i bildet.
Bildet har venninne og tidligere kollega Jorunn Wisløff malt. Hun er 
kjempe flink!



Det ble litt uformelt og koselig med lampen i taket.
P.S flere bilder av soverommet kan du se her.


That was that!


- Marte.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en hilsen:-)