lørdag 29. september 2012

Høy på loppemarked

Nå er jeg veldig giret. Har vært på loppemarked i dag igjen.
Vi som egentlig ikke skulle ha noe spesielt, kom hjem med to lenestoler og et spisebord.
Har hatt så lyst på et rundt spisebord, og nå har jeg fått det! 









Det var to brede illeggsplater til det, så nå kan vi ha mange middagsgjester.
Jeg må pusse og lakke det på nytt, da skal jeg prøve å få platene mest mulig lik bordet.


Det kostet bare 300kr, så spisebordet var virkelig et kupp i mine øyne!
Nå må jeg ha noen nye stoler til. Jeg lyst å bevege meg litt bort fra det gamle, og finne noen rene og moderne stoler. Har noen tips til hvor jeg kan få tak i rimelige design- kopi stoler e.l? Har ikke lyst å betale all verdens med penger.







Ha en fin helg! :-)

Hilsen Marte.




6 kommentarer:

  1. Wow Marte, litt av et kupp...det var råfint!! Tror det vil bli veldig stilig med noen moderne stoler til :) Blir spennende å se hva du finner ;) Klem Lena

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Lena! Må jo ha god plass til dere kommer på besøk neste gang:-)

      Slett
  2. du ass! loppisqueen!! ;) kjempefint! .... ikke misunnelig i det hele tatt...hm...!! ;) :) ...kult! ...når man gidder jobben med pussing og lakking osv, er jo mulighetene ganske mange! gøy! :D... ang designkopimøbler... prøv å sjekk ut denne siden (håper det funker!) http://www.bluesuntree.co.uk/site/accessories/home-accessories-gifts :D jeg må også finne stoler til spisestuebordet jeg har sett meg ut fra Ikea ;) .... gøy at du er såpass aktiv på bloggen forresten! nice nice nice! :) klem til deg! <3 litoki

    SvarSlett
  3. ....hvor er bilde av lenestolene forresten? (som du også hadde kjøpt på loppemarked) ! .... litoki er forresten meg.. Liv Torunn altså! ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe, visste at det var deg :-) Har sjekket ut den siden du foreslo ang.stoler. Stolene blir en del billigere, men frakten blir dyr :-/ Jeg var jo såååå fornøyd med billig spisebord og så bruker jeg masse penger på behandlings- produkter til det, for ikke å snakke om hva stoler kommer til å koste... Jaja. Lenestolene skal være på loftet når vi blir ferdig der, så jeg tror jeg bare venter med bilde av de til jeg setter de inn der. Skal pusse litt på de også. Bloggen din da, litoki? ;-)

      Slett
  4. ;) ... ja, frakt ja...hm... ebay kanskje?! (frakt der og men... kan ikke så mye med det egentlig!) .... :D .... jaja, men billig bord allikevel da! og unikt!... :D jeg droppa det jeg tenkte på på IKEA....det var for spinkelt... så vi får vente... spennende med loftet og stoler der da! :) ..... jah, bloggen min ja...hmmmmm... ;) LT

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en hilsen:-)