onsdag 20. november 2013

Reportasje i Boligdrøm

Jeg har tidligere skrevet om reportasjen av oss i i boligdrøm.
For de som ikke kjøpte magasinet i oktober, kan dere gå inn og lese her :-)
Jeg er veldig fornøyd med reportasjen.


Det er i grunnen sant det overskriften sier om at vi gikk lei den lyse trenden. Bildene viser ikke dette helt, Blits-lyset gjør at det ser litt lysere ut enn det er, spesielt i stuen. Noen rom er det greit å ha lyse, så kjøkkenet er lyst og ledig.




Les reportasjen da vel :-)


Marte.



5 kommentarer:

  1. Fantastisk, fantastisk! :) Jeg kunne lett blitt en huleboer!

    Gratulerer til liten og stor i "Hulefamilien". :)

    Klem fra Lite hi

    SvarSlett
  2. herlig blogg, herlig hjem... her er det mye inspirasjon å hente, passer meg perfekt med masse digge farger....

    SvarSlett
  3. WOW, da må jeg grave i bladbunken min med en gang, og lese!!!! :D Spennende, og veldig gøy når det er noen man "kjanner"! :)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en hilsen:-)