onsdag 19. september 2012

Boktips

Akkurat nå er ikke TV tilgjengelig, så da må jeg gjøre noe annet i kveld. Jeg har tørket støvet av en bok om styling som jeg kjøpte for lenge siden, og synes det er deilig å gjøre noe annet enn å se på TV på kveldstid til en forandring, det kan bli litt hjernedødt å se på den skjermen i lengden, selv om det er fantastisk avslappende også!


Å style og pynte er noe av det gøyeste jeg kan gjøre, men jeg synes ikke det er så lett å finne gode bøker om styling. Ofte ser jeg bare på bildene og gidder ikke lese teksten. I styling- boken jeg har, synes jeg det for en gangs skyld er greit å lese teksten også. Boken tar for seg enkle tips om kontraster, miks av overflater, gruppering med pyntegjenstander og en del til. Jeg liker at det er masse bilder og passe lite tekst i boken. Det matcher pekebøkene jeg er vant til å lese for ettåringen her hjemme, hehe.


Slik ser boken ut:




Vet noen av dere om noen andre styling- bøker som er bra, så hadde det vært veldig kjekt med tips! 


Marte


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en hilsen:-)