lørdag 17. november 2012

Designers guild, pom-pom og sommerfugl

Da var jeg også bitt av "pom-pom-basillen". Det manglet noe rosa i stuen min og da var disse pom-pom`ene fra søstrene grene midt i blinken. Planen var å henge de en eller annen plass, men i mellomtiden har de havnet i denne stolen.


En sommerfugl har fått plassen sin på en lampeskjerm.




Jeg blir bare ikke lei av tapeten fra designers guild som vi har på den ene veggen i stuen. Jeg har snart levd med den i et år, og er fremdeles fasinert over fargene og de organiske blomster- maleriene i den. 







Det er godt å ha en stue jeg trives i! Spesielt nå når det er høst og surt vær ute.


Hvis noen skulle lese dette, må dere ha en fin dag! :-)


Klem- Marte.




5 kommentarer:

  1. du er så flink Marte, syns det var på tide du fikk deg en blogg :) ikke dumt med en fotograf-mann heller i den anledning ;) jeg har forresten tenkt å leie deg inn litt til å hjelpe meg i det nye huset vårt ;) klemmmm fra Renate

    SvarSlett
  2. Hei! Ikke dumt med en så koselig stue når det er drittvær nei! KOS deg!

    SvarSlett
  3. takk for det! fin dag/kveld til deg og! ;) du får sikkert flere kommentarer etterhvert! ;) klem, LT

    SvarSlett
  4. Tusen takk for kommentarer!

    Renate, har kjempe lyst å hjelpe dere med huset! Gleder meg til å få en innføring i planene deres når dere kommer hjem igjen!

    Liv.t, hehe, vi får se:-) ser på blogg-statistikken at det er litt folk innom, men aner jo ikke hva de synes, så det er ekstra stas når det blir lagt igjen kommentarer:-)

    SvarSlett
  5. For en nydelig stue! Jeg elsker tapeten din. Sammen med den stolen og lampa ble det jo bare helt perfekt. Inspirerende :)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en hilsen:-)