tirsdag 19. mai 2015

Kunst

Jeg skaffer meg stadig noe nytt til heimen, møbler, puter, pynteting av alle slag, men når det kommer til veggene, er jeg ikke så flink til å fornye kunsten. Det blir liksom litt tiltak å slå inn den spikeren og henge opp noe, akkurat som om det er så mye jobb.

Noen ganger må bare den spikeren inn. Sånn som når jeg skaffet meg dette ugle-trykket.
Synes farge- kombinasjonen, motivet og helheten er kjempe kul! 
Perfekt sammensetning av snodig og fint på samme tid, akkurat sånn det skal være.





Rammen kjøpte jeg på en bruktbutikk, synes det moderne bildet og den tradisjonelle gamle rammen fremhever hverandre.






Bildet er laget av min kusine Judit-Mari. Jeg kunne tenkt meg flere av bildene hennes, hun er så dyktig!
Hvis du er nysgjerrig kan du ta en titt på JMF illustration her.






Jeg liker å ha litt uventede og overraskende ting i interiøret. 
Det synes jeg "Cosmic Owl" bildet gjør.


Synes du det er kjekt å overraske i interiøret, eller er du mer safe?
Legg gjerne igjen en kommentar!

Blogges!

Marte.








1 kommentar:

  1. Stilig, og så riktig hos deg, i den rammen! Er nok mye mer safe enn deg (det er vel kanskje de fleste) men syns det er viktig med noe gøy og overraskende også. Har en del småting hjemme, men det kommer nok mest til uttrykk på hytten. Der har vi en del bilder, noen utstoppa fugler og en steinflabb (krysning mellom steinbit og breiflabb) i keramikk. For ikke å snakke om utedoen, som er en parodi på utedo og stilen shabby chic.

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en hilsen:-)