tirsdag 23. desember 2014

Et beskjedent juletre

I år valgte vi et beskjedent juletre.
Det ser kanskje stusselig og uønsket ut, men det har mange gode egenskaper.

For å nevne noen:

  • Juletrefoten kommer godt fram.
  • Sentralstøvsugeruttaket på veggen bak er lett å komme til.
  • Det er luftig.
  • Lyset fra spotlighten i taket rekker ned på alle grenene.
  • En kan danse sikk-sakk rundt grenene.







Dette var det jeg fikk når jeg sa til mannen at vi ikke skulle bruke penger og at jeg ikke var nøye på hvordan treet så ut bare jeg kunne henge julepynt på det. 
Det værste er kanskje det at jeg ble fornøyd.






Tacky julepynt fremhever treets natur.












Julestemning ble det uansett!

GOD JUL!

Klem fra Marte.



2 kommentarer:

  1. Jeg kom på enda en god egenskap som dette treet har: man kan fortsatt se det fine bildet på veggen bak! :)

    SvarSlett
  2. Et tre etter min manns smak ;D. Han kjemper til stadighet for de uønskede trærne som blir forlatt i skauen.
    God jul og godt nytt år til deg og dine.

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en hilsen:-)