tirsdag 16. september 2014

Sprekkferdig

Jeg har vært veldig fraværende på bloggen en lang periode.Litt fordi jeg har mistet litt av blogg-entusiasmen, men også fordi det har vært noe ganske distraherende på gang...







Denne pilatesballen av en mage har vært litt tidkrevende kan man si.

Bildet ble tatt når jeg var 37uker på vei.
Nå er terminen rett rundt svingen, Lørdag 20.september håper jeg at ventetiden er over og at lillebror har komt ut for å hilse på verden.


Det har ikke skjedd så all verdens på interiør-fronten den siste tiden, bare litt maling av barnerom som ble gjort tidlig i svangerskapet.


Ellers på gode dager har jeg fått til å være litt med på jobbing på utsiden av huset.
I blant er det tilfredsstillende å holde på med litt mer grovarbeid enn dilling og pynting inne i huset.


 Et litt mer ustylet bilde enn det over...






Det kommer noen oppdateringer etterhvert når hverdagen roer seg igjen.


Setter pris på dere som holder ut med bloggen og de sjeldne oppdateringene!


Klem- Marte.




9 kommentarer:

  1. Hei, jeg ble skikkelig glad da jeg så det var kommet en oppdatering på bloggen din. Den har vært savnet!
    Gratulerer så masse med den lille, og håper alt står bra til!

    SvarSlett
    Svar
    1. Så koslig! Fort å tenke at det er så mange blogger der ute at en bare blir en dråpe i havet.
      Kjekt å være savnet:-)

      Slett
    2. Det er mange blogger der ute, men få gode og interessante...

      Slett
  2. Så koselig å høre litt fra deg igjen! :) Gratulerer såå mye med lillebror på vei!

    Smil fra Lite hi

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk!
      Håper det blir litt flere oppdateringer her etterhvert :-)

      Klem.

      Slett
  3. Ja, sier meg enig med Turtledesign, var så happy når jeg så et nytt innlegg fra deg!! :D Og når det gjelder den bloggentusiasmen så er det meninga at den skal gå litt opp å ned. Alt kan jo ikke være like spennende alltid.

    Grovarbeid kan være kjekt ja... sier meg enig der. Vi holder på med soverommet nå. Føles ut som om vi aldri skal bli ferdig selv om det nå kun er småtterier igjen. Men det er vel 3 uker på madrass på gulvet som farger den følelsen. Blir i allfall sikkert knall når vi blir ferdig.
    Klem Madelén

    SvarSlett
    Svar
    1. Koslig kommentar fra deg :-)
      Håper på å se bilder av soverommet deres når dere er ferdig med oppussingen! Litt demotiverende når det står på, men blir sikkert kjempe bra til slutt! :-)

      Slett
  4. Hei hei :-) ....veldig hyggelig å "se" deg igjen :-) Du har vært savnet også av meg her inne, men det er fullt ut forståelig at en trenger pauser innimellom. Og FOR en hyggelig distraksjon du har hatt - gratulere så mye :-)
    Jeg vil selvsagt fortsette og følge med på deg, for makan til inspirerende og annerledes blogg ifht. interiør har ikke jeg vært borti. ;-) Lykke til med fødselen :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei!
      Takk skal du ha:-)
      Sånne oppmuntrende kommentarer om bloggen gjør at jeg får lyst til å fortsette! :-)
      Klem.

      Slett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en hilsen:-)