torsdag 21. mars 2013

Sengegavl

Jeg har tidligere vist noen bilder av en himmelseng jeg og min mann laget til soverommet. Den forsvant fort da jeg fant ut at den liknet itt for mye på hatten til stemoren i askepott... Jadda.
Nå har vi derimot laget en sengegavl, og den har jeg absolutt ingen planer om å bli kvitt med det første.
Alt som skulle til var en sponplate, skumgummi, tekstil (fra stoff og stil) og en stiftemaskin. Og så var det veldig greit å ha en handy mann til å hjelpe meg.
Her er noen bilder av resultatet.













Jeg har gått til innkjøp av to store og deilige hotelputer! Godt å ha i ryggen hvis en skal sitte og lese.
Og bare så det er sagt. Litt pynting blir det jo når jeg tar bilder til blogging. Sengen ser ikke like delikat ut med mange fint danderte puter hver eneste dag, men det hender. 

 (Nå tenkte jeg at jeg skulle avslutte med et spørsmål tilbake til dere som leser, 
men det eneste jeg kom på var "hvordan går det i senga hos dere?". 
Den ble litt vel intim, så jeg tror jeg dropper den, hehe :-) )

Ha en fin dag!

Klem fra Marte.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en hilsen:-)