torsdag 31. januar 2013

Staselig avis- besøk!

I dag var en journalist og fotograf fra bolig- bilaget til avisen "Fevennen" på besøk.
Utrolig stas at de ville ta turen innom vårt hus! Reportasjen kommer i tirsdags-bilaget om et par uker.
I forkant av besøket fikk jeg og mannen litt motivasjon til å fikse småting på huset som har vært skikkelig tiltak. Jeg har blant annet malt to nye strøk på gips-rammen til peisen, for å dekke over en grålig hvit-tone jeg malte forrige måned, som jeg ikke var fornøyd med. Nå har peisen fått et roligere og mer behagelig uttrykk.





Ha en fin kveld!


Marte.



4 kommentarer:

  1. Nydelig peis :)
    Vi har også engelsk peis, så kos med fyr i peisen og noe godt i koppen.

    Ha en flott kveld!

    SvarSlett
  2. Så gøy! Min bolig har også vært i Fevennen - veldig stas det altså. Jeg bodde i Kristiansand for noen år siden, og er som deg også interiørkonsulent, så det var god reklame for "bisnissen". Bare gled deg :) Takk for fine ord om kontrastene mine!

    SvarSlett
  3. Hei
    Må bare si at jeg virkelig liker stilen deres. Syntes den er fantastisk.
    Ang peisen så lurte på hvilken farge det er på peisen deres?

    Mvh Charlotte

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei!
      Tusen takk! :-) Kjekt å høre!
      Fargen på peisen er hentet utifra et Jotun fargekart og heter "skumring". Fargekode S1000-N.

      Slett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en hilsen:-)