onsdag 7. november 2012

Ny spisestue!

Endelig har de nye spisestue- stolene kommet! De passet ypperlig rundt det gamle bordet vi kjøpte på loppemarked i høst. Stolene er kjempe gode å sitte i og jeg elsker designet!









Bordet har fått seg mange omganger med pussing og lakking før det ble seende slik ut. Jeg synes det er veldig sjarmerende med sporene etter borebillene som har levd sitt liv i bordet tidligere. For å se bilder av den gamle spisestuen, klikk her.





Nå begynner spise- kroken på kjøkkenet å se ferdig ut. Jeg skulle gjerne hatt en ny lampe og nye gardiner, men så er det det å få bestemt seg for hva?


Ha en flott kveld videre!


Klem fra Marte.






5 kommentarer:

  1. niiiiice!!!:) livt

    SvarSlett
  2. Kjempefin spisestue! Nydelig fargekombinasjon og fine møbler :)

    SvarSlett
  3. Hei! Er kjøkkenstolene gode å sitte i og kor har du kjøpt dei? Var kjempefine til det gamle bordet!

    SvarSlett
  4. Hei! Er kjøkkenstolene gode å sitte i og kor har du kjøpt dei? Var kjempefine til det gamle bordet!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei!
      Vi har byttet ut kjøkkenstolene nå, ikke pga.de var dårlig, bare pga.at vi kunne få noen andre som jeg likte veldig godt også:-)
      Stolene var veldig gode å sitte på. De er formet ergonomisk og gir litt etter i plasten når en setter seg, så de var veldig behagelige. De er jo i plast, så det var mest behagelig med saueskinn e.l i. Uten kunne det bli litt klamt. Jeg kjøpte replica via en engelsk nettside. Mye billigere enn originalen, og jeg kunne ikke se forskjell. Her er link til nettsiden:
      http://www.vertigo-interiors.co.uk

      Slett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en hilsen:-)